Як вибрати стійку ресепшн?

В процесі розробки структури обстановки офісу необхідно передбачити місце, де люди, які будуть відвідувати офіс, чекатимуть своєї черги поряд з входом в офісне фойє. Тут слід облаштувати спеціальну зону, де будуть знаходитися м'які зручні дивани і крісла, стелажі з різною інформацією, журнальні столики та інше. Однак відвідувач спочатку спілкується з персоналом на ресепшн, який є найбільш привабливим елементом всієї зони.

Качественные электронные замки Вы можете приобрести на сайте http://www.primotec.com.ua//produktsiya/elektronnye-zamki по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

З огляду на важливість цієї зони, не дивно, що кожна компанія прагне зробити свій ресепшн максимально оригінальним, стильним і розкішним. Конкуренція в цій сфері є надзвичайно великий. Стійки ресепшн, які насправді є цілими системами, випускаються все більш ергономічними, функціональними і привабливими. У цей час дизайнери теж застосовують все більш цікаві і сміливі рішення при оформленні подібних систем. Пояснити це нескладно, оскільки як клієнти, так і інвестори або партнери, входячи в офіс, спочатку потрапляють на ресепшн, де і формується перше враження про всю компанію.

Стійка ресепшн повинна виглядати максимально солідно і ексклюзивно, вписуватися в загальний інтер'єр офісу, а також мати у своєму розпорядженні всіх відвідувачів до фірми, викликати довірливе ставлення. Однак ресепшн є не тільки візуальним інструментом розташування відвідувачів. За стійкою працює персонал, тому вона повинна бути максимально функціональною і зручною.

Сьогодні можна знайти мобільні і стаціонарні стійки ресепшн. Перший вид можна встановлювати на нетривалий період часу і переміщати, а другий - надійно встановлюється в одному певному місці і не передбачає можливості переміщення. Найчастіше мобільні стійки використовують в процесі проведення різних виставок, промо-акцій, презентацій, рекламних та інших заходів, де потрібно представити свою компанію. Примітно, що стійка ресепшн обов'язково повинна передбачати місце для необхідної техніки, апаратури і паперу. При цьому висота стійки повинна бути настроюється, щоб працівник міг відчувати себе максимально комфортно.

Системи ресепшн складаються з зібраних модулів. Вони повинні передбачатися стільниці, які часто бувають дворівневими, з настроюваної висотою. При виборі стійки ресепшн необхідно враховувати квадратуру офісу. Нерозумно встановлювати в маленькому офісі величезні системи, а в великих приміщеннях - мініатюрні конструкції. При цьому монументальні стійки, за якими співробітник практично непомітний, не можна розміщувати в невеликих компаніях, навіть якщо приміщення офісу є великим. Все повинно бути пропорційно.

Похожие статьи:

  1. ​Як вибрати жалюзі?
  2. Преимущества кредита
  3. Ремонт і оптичні ефекти
  4. Підібрати Тур Таїланд